Digital Test
  • Home
  • Survey
  • Privacy Policy
  • Home
  • Survey
  • Privacy Policy
  • BINE AȚI VENIT

    Diagrama Competențelor Digitale


    Acum vă puteți crea propria diagramă a competențelor digitale.
    Faceți acest lucru alocând aprox. 15 minute pentru a răspunde la o serie de întrebări

    Evaluarea se face pe o scară de 7 stele, în funcție de cât de bine vi se potrivește descrierea. Nu este vorba despre acordarea unui scor mare în toate domeniile, ci despre identificarea punctelor tari și a punctelor slabe.


    Condiții de utilizare
    Politica de Confidențialitate



    1 | 57
  • DATE DE IDENTIFICARE

    Introduceți datele dumneavoastră de identificare

    Introduceți numele și adresa dumneavoastră de email.


    Eroare: Introduceți numele
    Eroare: Introduceți o adresă de email validă
    2 | 57
  • Competențe relevante

    Pentru a-mi putea îndeplini cât mai eficient și eficace rolul, consider că cele mai relevante competențe digitale necesare îmi sunt:





    3 | 57
  • Opțiuni de Stocare

    Înțeleg cum sunt stocate și accesate datele și documentele digitale ale hotelului (de exemplu, rapoarte din PMS, fișiere partajate pe server sau în cloud, documente salvate pe calculator sau pe dispozitive externe).

    Cunoașterea avantajelor și dezavantajelor stocării datelor în cloud, pe un hard disk sau pe un dispozitiv portabil


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    4 | 57
  • Alegerea Spațiului de Stocare

    Atunci când salvez sau stochez documente digitale ale hotelului (rapoarte, date oaspeți, inventare), țin cont de securitate, accesibilitate și reguli legale.

    Luarea în considerare a securității, accesibilității și legalității atunci când conținutul este stocat


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    5 | 57
  • Formate de Fișiere

    Pot alege formatul cel mai potrivit pentru stocarea datelor

    Poate formata și salva o imagine în formatul cel mai potrivit (de exemplu, JPG, PNG sau neprelucrat)


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    6 | 57
  • Copie de Siguranță

    Pot face copii de rezervă și restaura date pe toate dispozitivele digitale relevante (și am obiceiul să fac asta)

    Pot, de exemplu, să copiez date importante precum imagini, agendă și documente de pe telefon, computer și tabletă într-un loc sigur.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    7 | 57
  • Evaluarea Informațiior

    Am obiceiul de a evalua informațiile de o manieră critică (țin cont atât de sursă, cât și de poziționare)

    De exemplu, țin cont întotdeauna de credibilitatea autorului și a site-ului web și de cât de actuale sunt informațiile


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    8 | 57
  • Motoare de Căutare

    Înțeleg cum funcționează motoarele de căutare, respectiv cum clasifică și afișează rezultatele căutării

    Înțeleg modul în care roboții de căutare procesează și indexează resursele digitale și maniera în care aceste rezultate ale căutării sunt distribuite utilizatorului


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    9 | 57
  • Imagine de Ansamblu Mentală

    Înțeleg cum funcționează conexiunile digitale pe care le folosim în hotel (site-ul hotelului, servere interne, platforme de rezervări online, aplicații).

    Conectarea site-urilor web, domeniilor, serverelor și diferitele scopuri ale conținutului (de exemplu, personal, comercial, informativ)


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    10 | 57
  • Filtre Căutare

    Pot folosi eficace filtrele de căutare pentru a limita numărul de rezultate ale căutării

    Cunoașterea modului de sortare a rezultatelor căutării după dată, autor, format multimedia sau fișier folosind filtre


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    11 | 57
  • Căutare Proactivă

    Am o atitudine foarte proactivă față de găsirea și colectarea informațiilor de pe internet

    De exemplu, în mod intuitiv și ca primă opțiune caut programele trenului, datele, orele de deschidere și știri de pe web


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    12 | 57
  • Servicii Automatizate Disponibile

    Cunosc cele mai relevante tipuri de servicii digitale automatizate și înțeleg cum să le folosesc

    De exemplu, pot face schimbări de adresă, pot solicita un card de sănătate, pot face o programare la un dentist sau pot plăti o factură prin intermediul serviciilor bancare online


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    13 | 57
  • Siguranţă

    Mă simt complet în siguranță atunci când fac cumpărături online, când folosesc servicii bancare online sau când folosesc servicii publice care necesită date private

    A te simți în siguranță atunci când utilizezi, de exemplu, detaliile cardului de credit sau numărul de securitate social


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    14 | 57
  • Servicii Online Automatizate

    Caut în mod proactiv servicii online automatizate

    Caut întotdeauna un serviciu online automatizat (de exemplu, pentru programări sau achiziționarea de bilete) înainte de a apela sau de a întreba personal


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    15 | 57
  • Persoană care învață rapid despre lumea digitală

    Pot descoperi cu ușurință noi tehnologii și aplicații

    De exemplu, este ușor pentru mine să învăț cum să folosesc noi dispozitive digitale, servicii online sau software


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    16 | 57
  • Curiozitate Digitală

    Sunt foarte curios/curioasă și îmi place să experimentez cu noi dispozitive și aplicații digitale

    De exemplu, curiozitate cu privire la noile smartphone-uri de pe piață și interes de a discuta despre gadget-uri noi sau realizări tehnologice


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    17 | 57
  • Alegerea manierei de comunicare

    Am o înțelegere aprofundată a efectelor comunicării prin diferite tipuri de mijloace media

    De exemplu, înțelegerea puncte forte și puncte slabe ale tehnologiilor de comunicare, cum ar fi telefonul, e-mailul, chat-ul, videoconferința, SMS-urile


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    18 | 57
  • Analiza destinatarului

    Întotdeauna studiez destinatarii și adaptez cu atenție maniera și felul de a comunica

    De exemplu, mă pricep la adaptarea limbajelor, jargonului, tipurilor de imagini, culorilor sau multimedia în funcție de destinatar


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    19 | 57
  • Impact democratic

    Am o înțelegere aprofundată a modului în care platformele social media facilitează construirea de comunități în formate diferite și manifestarea diferitelor forme ale democrației

    Înțelegerea avantajelor și dezavantajelor posibilităților oferite de spațiul virtual pentru dezbateri politice și schimbul de mesaje politice. De exemplu, platforme media care facilitează răspândirea virală a mesajelor.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    20 | 57
  • Rețele Relevante

    Cunosc o gamă largă de comunități digitale, rețele și platforme social media

    De exemplu, familiaritatea cu rețelele profesionale sau sociale, precum Meetup, Pinterest, Flickr, LinkedIn, Blogster, Youtube, Twitter, Reddit


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    21 | 57
  • Participare Activă

    Îmi place să comunic gânduri și opinii prin intermediul rețelelor sociale relevante

    De exemplu, comentez de multe ori articole din ziare, scriu pe un blog, împărtășesc postări pe rețelele de socializare sau particip activ la o rețea profesională


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    22 | 57
  • Efectele comportamentului în mediul online

    Sunt conștient(ă) că activitatea mea online (recenzii, comentarii, mesaje) poate afecta reputația hotelului și a colegilor.

    Înțeleg, de exemplu, că adresarea de critici sau complimente altor persoane sau organizații într-un spațiu digital public poate avea consecințe reale


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    23 | 57
  • Identitate Digitală

    Am o bună înțelegere a modului în care ceilalți pot contribui (pozitiv sau negativ) la identitatea mea digitală

    Înțelegerea modului în care aprecierile, feedback-ul extins sau multe vizualizări pot contribui la creșterea vizibilității identității digitale


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    24 | 57
  • Managementul Comportamentului

    Am o abordare clară pentru a gestiona comentarii sau mesaje online nepoliticoase, astfel încât să protejez imaginea hotelului.

    Am o abordare prestabilită cu privire la modul în care răspund la un comentariu jignitor sau la un e-mail nepoliticos


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    25 | 57
  • Tonalitate

    Întotdeauna mă gândesc cu atenție care este tonul cel mai potrivit atunci când comunic cu ceilalți

    De exemplu, am capacitatea de a comunica o părere sau de a transmite un sentiment destinatarului folosind un anumit ton atunci când scriu un text


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    26 | 57
  • Cadrul Legal

    Am cunoștințe avansate privind cadrul legal aplicabil pentru publicarea, postarea de comentarii sau vânzarea online

    Cunoștințe privind legislația aplicabilă domeniilor: marketing, zvonuri, spam, drepturi de autor, amenințări, discriminare, fotografii private sau speculații pe web


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    27 | 57
  • Drepturi de Autor

    Sunt conștient de drepturile de autor, licențierea și alte reglementări atunci când descarc sau public material digital

    De exemplu, verificarea dreptului de acces la o fotografie înainte de a o folosi pentru orice.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    28 | 57
  • Alegerea Suportului Media

    Pot să aleg cel mai potrivit tip de suport media (de ex. text, fotografie, videoclip, animație etc.) pentru a obține rezultatul dorit

    În unele cazuri, o imagine valorează o mie de cuvinte. În alte cazuri, cel mai bun format ar putea fi un scurt videoclip.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    29 | 57
  • Aplicații

    Sunt foarte calificat(ă) în utilizarea aplicațiilor pentru a crea materiale multimedia relevante

    Aptitudinea de a edita, de exemplu, fotografii, videoclipuri, text sau audio în programe precum Photoshop, Final Cut sau Word


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    30 | 57
  • Suport Tehnologic

    Manifest o bună înțelegere a contextului în care tehnologia poate sau nu să sprijine un proces.

    De exemplu, înțelegerea momentului când un curs obligatoriu poate fi înlocuit cu un curs de tip e-learning mai flexibil sau când o întâlnire săptămânală poate fi înlocuită cu o videoconferință


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    31 | 57
  • Baze de Date

    Pot folosi eficient instrumente digitale (PMS, Excel, CRM) pentru a stoca și organiza volume mari de date despre oaspeți, rezervări sau operațiuni.

    Capacitatea de a utiliza baze de date precum Excel, MySQL, Microsoft Access sau Oracle pentru a stoca date atunci când este cazul


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    32 | 57
  • Limbaj de programare

    Pot folosi funcții digitale avansate (ex. formule în Excel, macrocomenzi simple, setări avansate în PMS) pentru a îmbunătăți activitatea de zi cu zi.

    Abilitatea de a utiliza formule în Excel, macrocomenzi simple, setări avansate în PMS


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    33 | 57
  • Hardware

    Înțeleg componentele de bază ale echipamentelor folosite în hotel (PC, imprimantă, router Wi-Fi, POS) și cum sunt conectate între ele.

    Înțeleg conexiunea dintre elemente precum PC, imprimantă, router Wi-Fi, POS și cum sunt conectate între ele


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    34 | 57
  • Depanare

    Știu cum să găsesc o problemă și să caut o soluție, pas cu pas

    Nu mă tem să experimentez fără să știu în prealabil ce anume se va întâmpla (de exemplu, când o imprimantă nu va imprima)


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    35 | 57
  • Setări

    Pot edita cu ușurință setările avansate de pe dispozitive digitale sau din servicii online și aplicații

    Știu cum, de exemplu, să modific setările de confidențialitate, să ajustez dimensiunea fontului browserului, să schimba o parolă WiFi sau tonul de culoare al unui ecran


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    36 | 57
  • Instalare

    Pot instala și actualiza aplicațiile de lucru relevante pentru hotel (ex. PMS, aplicații de comunicare, antivirus, browser).

    Aceasta include, de exemplu, actualizarea PMS, aplicații de comunicare, antivirus, browser


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    37 | 57
  • Ergonomie

    Cunosc principiile unei stații de lucru ergonomice și a unei posturi sănătoase de lucru

    Cunoașterea, de exemplu, a celei mai sănătoase posturi, înălțimea ecranului, poziția picioarelor și a celor mai ergonomice instrumente de lucru


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    38 | 57
  • Tehnologie Nouă

    Cunoștințele și expertiza mea se dezvoltă o dată cu cerința continuă de a fi la curent cu noile tehnologii

    Mă simt bine când trebuie să reînnoiesc în permanență software- ul și dispozitivele digitale, pentru a evita iritarea sau stresul


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    39 | 57
  • Consum echilibrat

    Acord o atenție deosebită menținerii unei utilizări echilibrate a tehnologiei

    De exemplu, acordând atenție aspectelor dependente ale tehnologiei care pot provoca stres și lipsă de somn


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    40 | 57
  • Date sensibile

    Pot diferenția cu ușurință între informații personale și date sensibile

    Datele sensibile se referă la carduri de credit, dosare medicale și informații fiscale, în timp ce informații personale pot fi numele, opiniile politice și imaginea de profil


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    41 | 57
  • Identificarea Amprentei Digitale

    Pot face o căutare aprofundată a informațiilor și a amprentelor digitale, atât ale mele cât și ale celorlalți

    Știu cum să caut și să găsesc date personale, cum ar fi fotografia de profil, comentarii postate pe diverse platforme, adresa, locul de muncă, parcurs educațional etc.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    42 | 57
  • Informații Personale

    Analizez cu atenție ce informații personale să împărtășesc sau nu pe web

    Mă gândesc întotdeauna cu atenție la modul în care informațiile personale, cum ar fi imaginea de profil, starea civilă, punctul de vedere politic și religia, îmi pot afecta parcursul în carieră


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    43 | 57
  • Parola

    Am strategii bune pentru crearea și amintirea (sau salvarea) parolelor

    De exemplu, am un bun obicei de a crea parole folosind simboluri, cifre, litere mari și fără a utiliza numele familiei sau al animalelor de companie


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    44 | 57
  • Atacuri de tip Phishing

    Cunosc diferite metode de identificare a tehnicilor de phishing și a programelor de tip malware

    Metode de recunoaștere a încercărilor de a obține date sensibile de la utilizator, cum ar fi numele de utilizator, parola sau detaliile cardului de credit.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    45 | 57
  • Securitatea Datelor

    Pot cripta, proteja prin parolă sau securiza în alt mod accesul la date atunci când sunt trimise sau stocate

    De exemplu, folosind verificarea în doi pași sau protecția prin parolă pentru documente și verificarea criptării conexiunii atunci când acestea sunt trimise


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    46 | 57
  • Taste Rapide

    Am capacitatea de a utiliza în mod eficient tastele rapide, standard și avansate, pentru aplicații relevante

    Cunoașterea celor mai frecvente comenzi rapide, cum ar fi anulare, căutare, captură de ecran, text îngroșat, navigare sau zoom


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    47 | 57
  • Generare de Conținut Digital

    Îmi place să creez sau să editez conținut digital pentru hotel (ex. postări social media, fotografii, afișe sau prezentări)

    Găsirea bucuriei în crearea unui produs exclusiv digital. De exemplu, o imagine, o piesă muzicală sau un videoclip.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    48 | 57
  • Păstrarea calmului în rezolvarea de probleme IT

    Am multă răbdare când încerc să rezolv o problemă

    Nu devin foarte frustrat(ă) și nu renunț atunci când apare o problemă tehnică


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    49 | 57
  • Motoare de Căutare

    Pot identifica cele mai potrivite cuvinte cheie care se potrivesc cu aria de acoperire și profunzimea subiectului

    Aptitudinea de a examina rapid un subiect complex, de a găsi fapte, materiale de învățare sau experți utilizând motoare de căutare relevante


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    50 | 57
  • Limbajul scris

    Pot comunica eficient și corect folosind limbajul scris

    De exemplu, pot să scriu un e-mail rapid și să transmit informații în mod clar și fără neînțelegeri


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    51 | 57
  • Dezvoltare de Software

    Înțeleg rolul aplicațiilor și al site-ului web al hotelului și cum ne ajută acestea să lucrăm eficient și să atragem oaspeți.

    Cunoașterea procesului care duce de la un concept de programare la un software finalizat.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    52 | 57
  • Simptome Fizice

    Acord o atenție deosebită simptomelor fizice care pot fi legate de tehnologie

    Incluzând, de exemplu, cefalee, vedere încețoșată sau durere la încheietura mâinii, care pot fi semne de utilizare excesivă


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    53 | 57
  • Neadecvat vs. Ilegal

    Pot diferența cu ușurință între comportament inadecvat și comportament ilegal

    Știu când, de exemplu, intimidarea, hărțuirea, agresiunea și răspândirea zvonurilor și secretelor trec de la a fi enervante la a fi ilegale


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    54 | 57
  • Empatie

    Știu cum să dau dovadă de empatie și să creez comunități cu ceilalți prin comunicare digitală

    Aveți aptitudinea de a empatiza cu emoțiile, gândurile și atitudinile altora (chiar dacă nu i-ați întâlnit niciodată față în față)


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    55 | 57
  • Termeni si condiții

    Am obiceiul să mă familiarizez cu termenii și condițiile de utilizare a diferitelor servicii

    Verific întotdeauna regulile care trebuie acceptate pentru a utiliza un serviciu online (de exemplu, condițiile de utilizare pentru e-box)


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    56 | 57
  • Coordonare Digitală

    Apreciez și mă bucur de avantajele tehnologiei atunci când mă coordonez cu alții

    De exemplu, partajarea calendarelor, întâlnirilor virtuale, rezervarea întâlnirilor, schimbul de cunoștințe pe intranet etc.


    Într-o măsură foarte mică
    Într-o măsură mică
    Într-o măsură mai mică
    Parţial
    Într-o oarecare măsură
    Într-o mare măsură
    Într-o măsură foarte mare


    Selecteaza o opțiune!

    57 | 57
  • Finalizare

    Trimite chestionarul

    Apasa butonul Trimite pentru a trimite chestionarul.

    Message Sent Successfully
    Message Not Sent, There is some error.
Digital Test
  • Home
  • Survey
  • Privacy Policy

All rights reserved